Welcome to Business Talks !
زبان کے ذریعے کسٹمر کی سوچ پر اثر ڈالا جا سکتا ہے
یہ دو جوابات ذرا غور سے پڑھیئے اور جواب لکھئیے کہ ان دونوں میں سے کون سا جواب زیادہ اچھا ہے اور کسٹمر کو پسند آئے گا ؟
کسٹمر کا سوال :آپ کا پروڈکٹ تھوڑا سا مہنگا ہے۔
یہ پروڈکٹ مہنگا ضرور ہے لیکن آپ کے لئے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے
یہ پروڈکٹ ایک انویسٹمنٹ ہے جو آپ کے مسائل حل کرے گی ، انویسٹمنٹ کبھی نُقصان نہیں دیتی بلکہ فائدہ کا سبب ہی بنتی ہے
اور اچھی کوالٹی کی قیمت تھوڑی سی زیادہ ہی ہوتی ہے
زیادہ تر لوگوں کو لگے گا دوسرا والا جواب درست ہے لیکن حقیقت یہ ہے کہ دونوں ہی جواب غلط ہیں
قیمت تھوڑی سی زیادہ ہے “ والا جُملہ منفی ہے جسے کسی طرح بھی استعمال نہیں کرنا چاہئیے
یہ الفاظ غیر محسوس انداز میں کسٹمر کو احساس دلاتے ہیں کہ وہ مہنگی چیز خریدنے کا مُتحمل نہیں ہو سکتا
البتہ انویسٹمنٹ جیسا لفظ کسٹمر کو سرمایہ کاری کا احساس دلاتا ہے اور مُنافع کا لفظ ہمیشہ خُوشی دیتا ہے اور خوُش کسٹمر اکثر پروڈکٹ خرید لیتے ہیں
اور “ مسائل کا حل “ یہی تو وہ چیز ہے جو سب کو چاہئیے
:مثبت زبان کی اہمیت
جب ہم بات چیت میں مثبت الفاظ اور جملے استعمال کرتے ہیں، تو ہم نہ صرف کسٹمر کے سوالات کا جواب دیتے ہیں
بلکہ ان کی سوچ کو مثبت سمت میں لے جاتے ہیں۔ اس سے وہ کمپنی پر زیادہ بھروسہ کرتے ہیں اور خریداری کا فیصلہ آسان ہو جاتا ہے
:نتیجہ
ہمیشہ ایسے الفاظ اور جملے استعمال کریں جو کسٹمر کو یہ احساس دلائیں کہ وہ ایک اچھا فیصلہ کر رہے ہیں۔
مہنگا جیسا لفظ کہنے کے بجائے، “انویسٹمنٹ”، “فائدہ مند”، اور “مسائل حل” جیسے الفاظ سے بات کریں